اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تداوم بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تداوم بارش‌های سیل‌آسا، از مردم درخواست کرد از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

تداوم بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عباس شرفی صبح امروز اظهار کرد: با وجود اینکه از شب گذشته بارش شدید و بدون وقفه باران را در تمام محورهای استان شاهد هستیم اما همه راه‌های مواصلاتی بجز محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر و گردنه پای آستان کوهدشت باز و تردد برقرار است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی از عصر روز دوشنبه پنجم اسفند به دلیل مسائل ایمنی محور خرم آباد- پلدختر را مسدود کردیم و محورهای دهلیج، چولهول و پاعلم را به عنوان جایگزین درنظر گرفتیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: گردنه پای آستان در محور کوهدشت- گراب نیز بدلیل عملیات ریزش‌برداری در پی عملیات انفجار توسط پیمانکار راه و شهرسازی مسدود شده است و تردد در محور جایگزین آن از مسیر کت کن- خسروآباد- کوهنانی صورت می‌پذیرد.

شرفی گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی در ستاد مدیریت بحران راهداری لرستان و تقسیم کاری که صورت گرفت از ساعات اولیه روز دوشنبه پنجم اسفند تمام‌ نیروها و ماشین آلات به‌خصوص در محورهای حساس به حالت آماده باش درآمدند و تا این لحظه هیچ‌گونه خللی در تردد رخ نداده است.

وی از مردم استان خواست در این شرایط از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول